IZZA 'ONLINE'
17 Jan 2015
Assalamualaikum dan selamat datang . semoga pengisian dalam blog ni sedikit sebanyak dapat dimanfaatkan bersama . wassalam ..

pengIKUT terCINTA

Mini GA by Hanis Masturina

Assalamualaikum

Annyeong .. Hai semua . Selamat petang. Hari ni aku nak join GA . Kalau ade rezeki menang lah hihi ..Ye la sejak jadi suri rumah tanpa tangga ni macam-macam perkara aku buat . Sampai dah tak tau nak buat ape . Asyik-asyik makan tidur . Bangun pagi je the same question i asked to myself "ape aku nak buat hari ni ?" and i continue my sleep ..  It is cool right ?

Ok so , GiveAway hari ni dari Hanis Masturina .. Anyone yang nak join boleh klik je banner kiut bawah ni and follow je rules mudah kat situ . Hadiah die pun menarik . yang pertama novel. haish semua novel dekat rumah ni aku dah habis baca so memang tepat pada masanya lah Hanis ni sediakan novel tu untuk GA kali ni .. kedua, kitty bath . Ketiga , shiseido . Untuk hilangkan blackhead yang berjimba dekat muka ni . Depa dah buat macam rumah sendiri dah . Haihhh ~


So far i am done follow the rules given . Gudluck to myself .. bye . wassalam

3 budak peramah:

Hanis Masturina said...

Hai,follow sini. Thanks sbb sudi join but hadiahnya bukan bantal Hello Kitty lah but scrub...

btw saya pon lepasan SPM. Smoga dapat result yang gempak. Doakan saya juga ye =)
http://hanismasturina.blogspot.com/

Hanis Masturina said...

http://hanismasturina.blogspot.com/2015/01/pengumuman-pemenang-mini-giveaway-by.html

TAHNIAH !

Izza najwa said...

@Hanis Masturina awak , terima kasih ye :) kite dah pm dkt fb awak taw ..


ShoutMix chat widget