IZZA 'ONLINE'
17 Jan 2015
Assalamualaikum dan selamat datang . semoga pengisian dalam blog ni sedikit sebanyak dapat dimanfaatkan bersama . wassalam ..

pengIKUT terCINTA

Giveaway Pertama Blog Cinta Itu Indah

ASSALAMUALAIKUM

Hai semua . Apa khabar ? Alhamdulillah aku khabar baik dan sentiasa baik . Macam mana pula perasaan adik-adik tingkatan satu yang baru melangkah ke alam sekolah menengah  ? Selamat datang . Tidak lupa juga adik-adik darjah satu yang dah tinggalkan prasekolah , tadika dan sebagainya . Semoga adik-adik semua terus kuat , tabah dan lebih matang . hehe

Cehh , aku ni pandai la cakap . Dah habis sekolah . Haha mesti tu yang adik-adik rasa kan ? HAHA biasa lah . Akak dulu pun rasa jugak duduk asrama (haha tiba-tiba tukar panggilan akak) . Menangis setiap malam rindu mak , abah , tv kat rumah . Padahal baru sejam tadi mak datang melawat bawak KFC .. dan sekarang aku dah tinggalkan alam sekolah menengah . Rindunya dekat kawan-kawan , dewan makan , makcik dm , pakcik dm , warden , bilik prep . MashaAllah tak terkata .

Tapi nak buat macam mana . Lumrah manusia . Yang bertemu pasti akan berpisah . Jadi apa yang perlu aku buat sekarang adalah persediaan akan datang . Mana aku nak pergi lepas ni ? Matriks ? IPT ? ke kahwin ? ahah . Soalan cepu cemas kau jaah . Hehe so far belum ade ape-ape preparation ..

Menganggur je di rumah . The same thing everyday aku buat , Bukak blog . Join giveaway .. So , tak nak lah bebel panjang . Kali ni aku nak join giveaway dari akak manis ni nama nya syamimi ..



Simple je syarat-syarat dia . Tak susah , Takde suruh korang terjun bangunan ke . Berenang lautan api ke takde . Haaa tu diaaa lawak petang ni .. haha ok guys semoga berjaya dalam ape jua bidang yang diceburi , Wish me luck :) InshaaAllah 

0 budak peramah:


ShoutMix chat widget